söndag =)



Idag ska jag åka till skolan men är framme 19.40. ska träffa caroline dahl från sötåsen min gamla klasskamrat det ska bli kul ska va med en stund sen ska jag va med folket på skolan. vet inte va jag ska göra i veckan men får se imorgon hade hemmastudier i fredag så man fick plugga hemma. har varit hemma hos mamma själv hela helgen. har haft en bra helg. Ska nog diska snart men orkar inte än har nyss blivit klar med att fixa i ordning mig. ska äta lite chokladsockerkaka den va så jäkla god så kan knappt vänta tills man äter upp den. så jäkla god är den. längtar redan tills vecka 41 då kommer min älsklig Peter Larzzon till mig. ska bli kul han ska laga mat då åt mig och några kompisar. puss och kram ses imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0