Lördag =)









Saknar min lila curlie sue du va den enda som jag inte kunde ha pga av allergi gumman saknar dig stort skulle aldrig lämna dig sa jag men det blev bara så men älskar dig endå ska du veta hoppas du har det bra hos den nya familjen hoppas du lever än jag vet inget om det men hoppas att dom tar hand om dig väl och att du har det bra.


Cassandra: Du är en underbar person som man kan lita på hoppas vi ses snart du är min älskade syster du kommer alltid vara här hos mig jag ser dig varje natt jag ska försöka höra av mig mer än va jag gör. Älskar dig merän alla andra tror när du är ledsen så är jag ledsen vi är som tvillingar ingen kan ta oss ifrån oss du är bara så underbar...<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Polly: Du fyllde ett år den 21 juni jag va inte hemma men dick en filt av mig du får allt av mig saknar dig alltid gumman. jag kommer ihåg när jag köpte dig du såg så liten un jag älskar dig och cassandra har din bror som heter diesel han är söt han med kommer ihåg när ni träffades ni va där vid mina fönter och värmde dom.... älskar er<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2011-07-06 bästa datumet i hela min värld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0