Heeeej på er



idag har jag bakat chokladsockerkaka ska jag äta sen. har ätit pizza som blev kvar igår. sitter och tänker lite på saker och ting ska nog ringa min pappa och prata lite tror jag.. men blir mer bloggade senare..nu har jag varit ute och släppt in min katt polly hon är så söt så det går inte att förklara hon är en blandning mellan norskskogskatt och bondkatt så himla fin är hon. börjar sakna alla vännerna på sötåsen nu. så jäkla mycket vi har varit med om på skolan älskar er... Idag Har jag inte gjort så mkt det är fint väder ute och. ska nog gå it en sväng sen men först ska jag diska och sånt. Saknar min underbara älskling Peter Larzzon. Jag har haft det ganska svårt den senaste tiden att blogga men ska börja göra det igen ska bli kul. har börjat på vara folkhögskolan och träffat många nya vänner det är verkligen bra där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0